The Black Dahlia Nightmare Night
Dołączył : 04/04/2013 Liczba postów : 167 Godność : Amarth Shetani Skoir-Arato Rasa : Noc. Wzrost i waga : 172 cm | 36 kg Znaki szczególne : Ucieleśnienie nocy. Wyjątkowo jasne, błękitne oczy; tatuaże [plecy, kark, udo, wierzch dłoni]; trzy blizny pod lewym okiem. Aktualny wygląd : Takanori: Czarna bluzka z długim rękawem, na nią narzucona skórzana, wzmacniania kurtka z doczepioną do naramiennika flagą republiki podzieloną na trzy pasy. Wąskie, przylegające spodnie, przeszyte skórą. Trapery do połowy łydki, niezawiązane. Szpada przy pasku. | Mio - Czarna Rudera | Misja - Witch House Ekwipunek : Szpada, paczka papierosów, zapalniczka, pieniądze. Inne : Lodowata władczyni z dystyngowanym skurwysyństwem w oczach. Bestia : Feniks - Valor; Reikon - Vernon
| Temat: Lying is, like, ninety five percent of what I do. Sro Sie 21, 2013 6:16 pm | |
| • Godność: Amarth Shetani Skoir-Arato aka Czarna Dalia. • Głos: W formie człowieka - Quinn W formie eterycznej - Anivia • Znaki szczególne: Ucieleśnienie nocy. Wyjątkowo jasne, akwamarynowe tęczówki. Tatuaże: Plecy [czarna pantera]; kark [czarna dalia]; wierzch dłoni [napisy w henochiańskim]; lewe udo [krzyż z daliami]. Trzy blizny pod lewym okiem. • Inne: Schizofrenia paranoidalna [ukryta]; organizm na skraju wyniszczenia; rozwinięty jadłowstręt; wysokiej klasy socjopatka; czasowe objawy sadyzmu; oburęczna. • Umiejętności: Perfekcyjne umiejętności walki w zwarciu i na dystans; mistrzyni fechtunku; łatwość manipulacji innymi; retoryka; wysoka zręczność i szybkość. • Moce: ________• Kontrolowanie nocy i snów: Wyobraź sobie piękny, słoneczny dzień, na niebie zero chmur i przyjemne ciepło. I wtedy ktoś mówi: zgaś słońce. Żaden problem dla kogoś, kto jest ucieleśnieniem nocy. Nienawiść do słonecznego światła sprawia, że niemalże zawsze w miejscu, gdzie pojawia się Shetani, zapada zmierzch. Niebo staje się niemalże czarne, a lśniące gwiazdy, a czasem i księżyc, wstępują na niebo o wiele, wiele za wcześnie. Kontrolowanie ciemności to tylko jeden z przywilejów i obowiązków Amarth, która wznosi wszelkie ciała niebieskie na granatowym nieboskłonie. Potrafi sprawić, że noc będzie przyjemna lub będzie paskudna i nieprzenikniona, gdzie tylko sztuczne światło latarni ocali biednych ludzi przed zagubieniem. Jako, że sama nie sypia w porach nocnych, odwiedza ona sny innych. Kontroluje ich przebieg, uspokaja koszmary lub je nasyła. Często też zabiera senne mary od niektórych, dając im spokojny sen. Potrafi uspokoić skołatane myśli i naprowadzić je na odpowiedni tor, a Ci, którzy budzą się co rusz, dręczeni bezsennością, mogą prosić ją o pomoc, by wzmocniła ich sen. Ona sama jest jak duch - nie widać jej, acz czasem słuchać. Wiadomo, że jest w pobliżu, ale nigdy nie materializuje się bezpośrednio. Jest panią snów i nocy - to wszystko należy do niej. Jest nią. ________• Regeneracja: Księżniczki dbają o swoją skórę i wygląd. Zazwyczaj. W tym jednym, specyficznym wypadku to cała natura stara się dbać o ciało Amarth, bo ona sama nie zwraca na to najmniejszej uwagi. Jako typ wojowniczej samozwańczyni, wyuczonej walki w bezpośrednim starciu, jak i na odległość, rany to coś, co nie jest jej obce. Na całe szczęście podarowano jej możliwość szybkiej regeneracji, dzięki czemu ciało zdrowieje się o wiele szybciej niż normalnie. Płytsze rany zasklepiają się niemalże natychmiast, głębsze i poważniejsze, jak i złamania, w kilkanaście godzin. Z takim charakterem i temperamentem jak on - ta zdolność ratuje jej kark. ________• Psionika: Ponoć czytanie w myślach to całkiem przyjemna sprawa. Jeśli jednak posiadasz moc psioniki, szybko zmienisz zdanie. Pomimo nieopisanych możliwości, sam szum szeptów w koło może doprowadzić do szaleństwa. Potrzeba wiele czasu, by opanować zdolność na takim poziomie, by wszystko ucichło i pozwoliło normalnie egzystować. Shetani nauczyła się żyć z tym 'przekleństwem', dzięki czemu bez problemu postawiła żelazne bariery, chroniące jej umysł. Nawet w wypadku rozbicia ochrony, wpierw napastnik napotka informacje, które nie powiedzą mu wiele - wszelkie niepotrzebne pierdoły, które zaśmiecają głowę. Noc zaś potrafi czytać czyjeś myśli, jak i w jakiś sposób wpływać na zachowanie innych - czy to wywołując ból głowy czy to zmieniając szyk myślowy i wywołując otępienie. Bawi się tykającą bombą zegarową, która może ją zniszczyć. Mentalność to rozległy temat...
| |
|