IndeksIndeks  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 Rangi specjalne

Go down 
AutorWiadomość
Czarny Wilk
Nieudany Eksperyment

avatar

Male Dołączył : 04/04/2013
Liczba postów : 2332
AKATSUKI : Zastępca; dowódca patroli.
Wzrost i waga : 158 cm. na ledwo 35 kg.
Partner : The truth is you could slit my throat. And with my one last gasping breath. I'd apologize for bleeding on your shirt...
~ wasza pieprzona wysokość.

Aktualny wygląd : PatrolMisja Akatsuki (nielegalny kontrahent)See you in hellDaylight's EndCatch me if You canSalon
Ekwipunek : Klucz do domu Takanoriego.
Inne : RelacjeKontaktObrażenia • Malinki na ciele. Dużo malinek. Taki dalmatyńczyk pod ubraniem. • Ślad po kłach na szyi, aktualnie zasłonięty przez bandaż. • zdarte gardło (efekt: nienaturalna chrypa)
Bestia : Jednorożec - Nutella Azor von Lerłamerlę, Rabbi - Mozart, Nekro - Laien.
Artefakt : Uniwersalny Kluczyk.
FUNKCJE : Kundel administracji; Mistrz Gry; Naczelnik Misji; Strażnik Elementu Otchłani; Uzupełnianie spisu rang specjalnych.

PisanieTemat: Rangi specjalne   Czw Kwi 04, 2013 6:44 pm

By otrzymać Rangę Specjalną, w przeciągu tygodnia należy napisać Historię Postaci w odpowiednim do tego dziale. W innym przypadku ranga przepada.

♣ ♣ ♣

Skrzydlaci

1. Archanioł.
Bardzo wysoko ustawiony Skrzydlaty, zadziwiający swą urodą. Mimo iż wszyscy przedstawiciele tego gatunku obdarzeni są nadnaturalnym pięknem archaniołowie wybijają się nawet w swojej własnej grupie. I jak pozostałym Skrzydlatym dane jest zbaczać ze ścieżki sprawiedliwości, tak archaniołowie obdarzeni się dobrocią i miłosierdziem w każdym możliwym calu. Niektórzy twierdzą nawet, że ów istoty „błyszczą”, są otoczone delikatną, złotą poświatą.
Moc statusowa: Dodatkowa moc.

2. Przynoszący/Przynosząca szczęście.
W ich życiu nie było zbyt wiele drastycznych, złych chwil, dlatego wierzy się, że ów Skrzydlaci potrafią przynosić szczęście. I nie tylko sobie! Każda osoba, która je dotknie ma nagle podwyższony wskaźnik wewnętrznego zegarka zatytułowanego „szczęście”, dzięki czemu ich wiara w siebie automatycznie wzrasta. No cóż. Kto by nie chciał iść z zamkniętymi oczami po kruchym lodzie nie martwiąc się o swoje siedzenie?
Umiejętności statusowe: Wielkie szczęście, zwiększona wytrzymałość.

3. Leczniczy Aniołek.
To istoty o tak szczerych oczach... że to aż boli. Obdarzeni niezwykłą mocą, niosą pomoc każdemu potrzebującemu, często nie bacząc na swoje bezpieczeństwo. Ich kruche ciałka są niebywale podatne na wszelakie rany, które Aniołki są jednak w stanie... szybko wyleczyć! Ci osobnicy potrafią za pomocą dotyku „usunąć” ranę i cieszyć się zdrowiem, tak jak dawniej.
Moc statusowa: Leczenie poprzez dotyk.

4. Biała Sprawiedliwość
Ich naturalny kolor włosów zawsze... ale to zawsze jest w jasnych barwach. Nieważne czy będą to długie białe włosy sięgające samych bioder, czy kręcone blond loczki niesforne opadające na przepełnione dobrocią oczka. Ot, jest to zabawny wymóg bez, którego Skrzydlaty nie byłby sprawiedliwością. A kimże tak właściwie jest ów biała obrończyni? To osoba, która jako jedna z niewielu Skrzydlatych sięgnęła po broń by tępić zło i ratować niewinnych. Wszak wszyscy pozostali są raczej w 100% pokojowo nastawieni, tak Biała Sprawiedliwość potrafi stanąć w czyjejś obronie sięgając po nieco drastyczniejsze środki aniżeli próba udobruchania kogoś dennymi słówkami.
Umiejętności statusowe: Umiejętność walki wręcz; umiejętność posługiwania się wybraną bronią, perfekcyjnie.

5. Anioł / Anielica
To Skrzydlaci, którzy tylko troszeczkę wychylili się z tłumów. Co prawda nie są oni tak „wspaniali” jak Ci wyżej postawieni, ale i tak nie zmienia to faktu, że posiadają pewną bardzo ciekawą moc, która z pewnością przydaje im się w wielu przypadkach. Są oni w stanie wpłynąć na cudze emocje. Niestety tylko pod pewnym względem. Otóż, wystarczy by Anioł spojrzał komuś w oczy, a jest on w stanie sprawić by osoba zaprzestała haniebnych czynów. Nieważne czy będzie się to równało z rzuceniem swojej broni na bok i oszczędzenie jakiejś osoby. Czy po prostu „zmusi” kogoś do tego, by przestał się gniewać i by jego agresja zmalała. W każdym bądź razie ich moc polega na „przesyłaniu” danej osobie własnego dobra, dzięki któremu są w stanie rozwiązać wiele konfliktów wcale nie brudząc sobie przy tym rąk.
Moc statusowa: Wpływanie na emocje (przesyłanie przeciwnikowi „dobroci”).


Cukierkowe Rozrabiaki

1. Lizaczkowy Szaleniec.
Nazwa mówi sama za siebie. To szaleniec! W dodatku z niebywałym zamiłowaniem do... lizaków. Na pierwszy rzut oka, niby nic strasznego. Ale... żebyście się jeszcze nie zdziwili! Lizaczkowi Szaleńcy są jednymi z najbardziej rozrywkowych osób. W dodatku wręcz ubóstwiają płatać figle wszystkim wokoło, szczególnie takie które śmieszą... najlepiej ich samych. Opanowali oni moc niewidzialności, na niewielki okres czasu. Dzięki temu są jednak w stanie realizować swoje dowcipy... z podwojoną siłą!
Moc statusowa: Niewidzialność na 2 posty.

2. Słodki Kapelusznik.
Z pozoru urocze i całkowicie niegroźne stworzonka. A pozory mylą, prawda? To wbrew wszystkiemu jedne z najbardziej wrednych postaci, jakie tylko miały okazje stąpać po obu światach! Charakterystyczną rzeczą, która wyróżnia je w tłumie to kapelusz. Najdziwaczniejsze nakrycia głowy jakie nigdy nie przyszłyby nam do głowy. To ich wręcz nieodłączny element garderoby dodający im nie tyle co uroku osobistego, a tej nutki... szaleństwa.  
Umiejętność statusowa: dodatkowa umiejętność.

3. Wybuchowy Dziwak.
Kto by w ogóle pomyślał, że te jakże sympatyczne istoty są w stanie płatać tak okrutne żarty? Obdarzone nienagannym humorem, wprawiają w śmiech każdego, kto zbliży się do nich na odległość pięciu metrów. Skąd też ta nazwa? Ot, może stąd, że owe Rozrabiaki są w stanie ni stąd, ni zowąd „wybuchnąć” pozostawiając za sobą jedynie słodko pachnący, kolorowy dym... by parę nic nie znaczących chwil pojawić się w innym miejscu? Ciekawe. Nie ma co!
Moc statusowa: Potrafią „wybuchnąć” i nagle pojawić się w innym miejscu (zasięg max. dwa metry).

4. Cukrowy As
Wśród cukierkowych rozrabiaków są i tacy którzy potrafią robić cukierki własnoręcznie. Ba! Smakują one nawet lepiej od tych w które rozrabiaki zamieniają różnorakie przedmioty. Tak więc osoby o tej randze są bardzo ale to bardzo szanowni wśród społeczności Cukrowych. Mówi się że podobno umieją przywracać przemienione przez rozrabiaków w cukierki rzeczy do swojej naturalnej formy. Ale to tylko pogłoski, kto by w nie wierzył.
Moce statusowe: Przywrócenie dawnego kształtu rzeczą przemienionym w cukierki; wytwarzanie słodyczy.


Błazny

1. Arlekin.
Rozbrykany Błazen, istny wulkan energii. Żywe ADHD. To nie są żarty, te określenia idealnie odzwierciedlają całą postać Arlekina. Uwielbia robić wszystkim psikusy, co nie każdemu się podoba. Dlatego jego nogi zostały przystosowane do szybkiej ucieczki — zostały przekształcone w „sprężyny”. Oczywiście na zewnątrz nadal wyglądają jak normalne, ludzkie kończyny, jednak wystarczy że podskoczy, nawet lekko — już go nie ma.
Moc statusowa: Elastyczne nogi, które działają niczym sprężyny i umożliwiają Arlekinowi skoki na duże wysokości i odległości.

2. Pierrot.
Ponury, taki emo. Twierdzi, że nikt go nie kocha. I że on też nikogo nie kocha. Ewenement w przypadku Błaznów, nie znosi jaskrawych kolorów, za to przepada za czernią i bielą. Jeśli założy koszulę czy inne ubranie w nie tak ponurych kolorach, to znaczy że jest jakieś święto narodowe, albo pranie odmawia posłuszeństwa. Nie podoba mu się, kiedy inni nie są tak samo smutni jak on, dlatego każdy Pierrot posiada gaz. Nie rozweselający, ale powodujący płacz. I to bardzo intensywny…
Moc statusowa: Gaz, wypuszczany przez koniuszki palców, który powoduje u innych ataki płaczu i nieuzasadnionego smutku. (Na 4 posty, 3 przerwy.)

3. Joker.
Wyjątkowo podstępny i sprytny Błazen. Uwielbia robić sobie z innych żarty, ale w porównaniu z innymi Błaznami nie są one praktycznie nigdy przyjemne. Joker to naprawdę wredna istota, nikt i nic go nie obchodzi, liczy się jedynie zabawa. Kosztem innych, rzecz jasna. Nigdy nie rozstaje się ze swoją talią kart. Niby nie byłoby w tym nic złego, gdyby nie fakt, że nie są to zwyczajne karty do makao czy pokera. Robią duże KABOOM!
Moc statusowa: Posiadają niekończącą się talię kart, z której każda z nich może wybuchnąć. (Im „ważniejsza” karta — np. joker i as — tym większy wybuch. Dla porównania — as i joker mogą w stanie zniszczyć średniej wielkości budynek.)

4. Żongler.
Ten to zawsze coś trzyma w łapach. I przy okazji uwielbia tym żonglować. Czy to duże, czy małe, jemu to różnicy nie robi. Każdy Żongler jest sprawny i niebywale silny, ale z reguły nie widać tego po nich — jak większość Błaznów i oni są drobnej postury, nie należą do Pudzianów czy hardkorowych koksów. A mimo to z takimi mogliby spokojnie konkurować jeśli chodzi o podnoszenie ciężarów. Bowiem Żonglerzy potrafią z łatwością unieść przedmioty o wiele większe od siebie.
Umiejętności statusowe: Nadludzka siła i zręczność, dzięki czemu podnoszenie rzeczy ponad dziesięciokrotnie cięższych od siebie żonglerom kłopotów nie sprawia.

5. Klaun.
Najzabawniejszy przedstawiciel Błaznów. Nie jest niezdarny, ale lubi takiego udawać. Po co? Żeby każdy mógł się pośmiać. A jeśli ktoś jest wyjątkowo trudnym przypadkiem… Cóż, wystarczy psiknąć mu w twarz gazem rozweselającym i już będzie się pokładał ze śmiechu. Tak, Klaun jest kompletnym przeciwieństwem najsmutniejszego przedstawiciela Błaznów, czyli Pierrota.
Moc statusowa: Silny gaz rozweselający wypuszczany koniuszkami palców. (Na 4 posty, 3 przerwy.)

6. Mim.
Najbardziej małomówny błazen. Zdarzają się przypadki, które w ogóle się nie odzywają, jak przystało zresztą na prawdziwego mima. Niektórzy przedstawiciele roztaczają wokół siebie aurę podobnie ponurą co Pierroty, a niektóre – wręcz przeciwnie, rozbawiają innych swoim wyglądem, zachowaniem i tym, że w ogóle się nie odzywają, miast tego robiąc jakieś dziwne pozy, jakby chcieli przez to coś powiedzieć.
Moc statusowa: Wytwarzanie dłońmi niewidzialnego pola siłowego. (Na 5 postów, 3 przerwy.)


Muzykanci

1. Ponury Dyrygent / Ponura Dyrygentka.
Najważniejszy Muzykant — ranga ta przysługuje albo kobiecie, albo mężczyźnie, zero dyskryminacji. Ponury Dyrygent to istota bardzo władcza, nie toleruje nieposłuszeństwa — cóż, a jeśli ktoś nie chce ulec, zwyczajnie może go zahipnotyzować za pomocą swej batuty. (Max. 1.)
Moc statusowa: Hipnoza za pomocą swojej batuty po uprzednim kontakcie wzrokowym. (Trwa 4 posty.)

2. Aria.
Ariami są zazwyczaj kobiety. Słyną ze swych anielskich głosów. Śpiew jest dla nich najważniejszą umiejętnością, wyrażają nim emocje. Niektóre z nich potrafią nawet mówić wierszem. Większość jest nieufna i skryta, jeśli masz więc Arię za przyjaciela, powinieneś czuć się zaszczycony.
Moc statusowa: Swym głosem usypiają wszystkich w temacie. (Trwa 3 posty)

3. Pianista / Pianistka.
Jak sama nazwa wskazuje, grają na pianinie. Jest to dość uciążliwe, bo ciężko jest nosić ten instrument przy sobie. Stąd też najczęściej spotkać ich można w miejscach, w których jest pianino lub w towarzystwie innych muzykantów. Użycie pianina (choć mało praktyczne) sprawia, że przeciwnik traci wolną wolę. Pianista może wydać mu wtedy dwa dowolne polecenia. (Nie może kazać mu zabić ani wyrządzić sobie lub komuś nieodwracalnej krzywdy.)
Moc statusowa:  Władza nad przeciwnikiem przez dwa posty. (Jeden rozkaz - jeden post)

4. Flecista / Flecistka.
Flet zawsze mają przy sobie. Ich muzyka uszczęśliwia i relaksuje. W porównaniu do reszty muzykantów są to naprawdę wesołe duszyczki. Urodzeni optymiści z przyszytymi do twarzy, różowymi okularami.
Moc statusowa: Uszczęśliwianie i relaksowanie za pomocą muzyki.


4. Rockers.
"It's Rock N Roll, bejbe!" Tak można określić jednym zdaniem tą grupę muzykantów. Z pewnością nie wpleciesz ich do orkiestry symfonicznej, a i z pewnością takowi tego chcieć nie będą. Ich domeną są brzmienia, które nawet mury skruszą! I to dosłownie! Siła brzmień rockowej gitary czy perkusji jest naprawdę niesamowita, a potęga rocka wgniecie w ścianę każdego, kto uważa inaczej! ... No, przynajmniej tak oni uważają.
Moc statusowa: Możliwość wyzwalania za pomocą swoich instrumentów fal dźwiękowych działających na zasadzie uderzeń powietrza (Możliwość użytku przez trzy posty).


Zmiennokształtni

1. Uroczy Pupilek.
Zaliczają się tu Zmiennokształtni, których prawowita forma przypomina zwykłe, domowe pupilki, pragnące jedynie ciepła domowego ogniska. Pieski, kotki, myszki i kanarki. Zdarza się jednak tak, że ów rangę otrzymują osoby, które posiadają po prostu niebywale łagodne usposobienie. W większej mierze są to istoty raczej niegroźne, w większości niezdolne do walki. A jeśli już — nie zrobią zbyt wielkiej krzywdy, choćby chciały. W celach obronnych rozwinęła się u nich pewna moc. Są w stanie sprawić, by ich ciało stało się niematerialne. Przez ten czas nie mogą używać innych mocy.
Moc statusowa: Niematerialność (3 posty)

2. Speedy Gonzales.
Chyba najszybsza postać w Krainie. Wpierw jest, a potem jej nie ma.
Umiejętności statusowe: Zwiększona zręczność, zwiększona szybkość.

3. Zwierzęcy Głos.
Jak rykną... to nic tylko gwiazdy liczyć! Siła ich głosu w czasie używania mocy wzrasta nienaturalnie. Przydaje się to między innymi do atakowania, choć nie można zaprzeczyć, że obroni również przed jakimiś natrętnymi przeciwnikami. Posiadacze rangi są w stanie wydobyć z siebie ryk, bądź pisk w zależności od płci. Ryk pojawia się jedynie u panów i przypomina on... nic innego jak donośne nawoływania Króla Zwierząt. Odpycha on przeciwnika na bardzo dużą odległość. Pisk natomiast pojawia się u pań i jest tak wysoki, że natychmiast ogłusza przeciwnika.
Moc statusowa: Ryk (mężczyźni) odpychający przeciwnika na parę metrów, pisk (kobiety) ogłuszający (3 posty).

4. Ognisty Lis.
Mimo nazwy rangi, pierwotną formą Zmiennokształtnego wcale nie jest lis. Przynajmniej w większości przypadków. Jest to bowiem dość nietypowa moc, pozwalająca istocie zmienić się w płonącą kulę ognia, która kształtem przypomina właśnie tego mieszkańca lasu. Przez czas trwania mocy wzrasta wytrzymałość Ognistego. Ma to jednak swój widoczny słaby punkt. Bo jak na ogień jest całkowicie uodporniony, tak gdyby chlasnąć go wodą niemal natychmiast płomień zgaśnie.
Moc statusowa: Zamiana w płonącego lisa.

5. (...) Książę / Księżniczka
Nawet zmiennokształtni posiadają własną arystokrację. Niedaremnie mówi się na społeczność zwierząt królestwem i tam panują stałe porządki. Arystokrację jak i rządzących wybiera się w strasznie łatwy sposób. Kto silniejszy, to ma! A jako żeby nikt im do główek nie zaglądał obdarzono ich mocą blokującą cudzy wpływ, na ich myśli. Tak więc teraz mogą rządzić w spokoju twardą ręką. W miejsce kropek można wpisać dowolne zwierzę w odmienionej formie np. Leopardzia Księżniczka, Ptasi Książę
Moc statusowa: Blokada umysłu


Monstra

1. Nieudany Eksperyment.
Jest to Potwór, którego formy nie można przydzielić do żadnej ze znanych nazw. Bo i jak nazwać wilka o siedmiu oczach, czternastu łapach, dwóch parach skrzydeł i niebieskim języku? Yep. Ja też nie wiem.
Moc statusowa: Jedna dodatkowa moc.

2. Monstrum Żywiołu.
W zależności od tego, który z żywiołów jest ich mocą, potrafią się nim posługiwać, wytwarzać. Niektórzy przedstawiciele są również w stanie go usunąć, ale to raczej męczące. I wbrew pozorom... bardzo niszczy organizm!

  • Czerwone Monstrum. Moc statusowa: Pirokineza.
  • Niebieskie Monstrum. Moc statusowa: Hydrokineza.
  • Zielone Monstrum. Moc statusowa: Geokineza.
  • Żółte Monstrum. Moc statusowa: Elektrokineza.


3. Diabelski Bazyliszek.
Istota potrafiąca samym spojrzeniem zamienić kogoś w kamień. Tym samym unieruchamia go na stosunkowo krótki okres czasu. Daje mu to jednak automatycznie czas na ucieczkę, czy tego typu sprawy. Bazyliszek jest również w stanie przyodziać swoje ciało w twarde, ciemnozielone łuski, które podnoszą nieco wytrzymałość posiadacza rangi. Z tego co mówią pogłoski — bazyliszki to osoby o „zepsutym” charakterze. Często brane za niegodne zaufania, przebiegłe i chciwe. Ale kto by tam w to uwierzył?
Moc statusowa: Zamiana przeciwnika w kamień (na 3 posty)
Umiejętność statusowa: Zwiększona wytrzymałość.

4. Świetlista Furia.
Jednym z warunków jest to, że osoba posiadającą tę rangę musi mieć w sobie sporą namiastkę dobra. W porównaniu jednak np. do takich Skrzydlatych mogą posiadać jakieś konkretne „zboczenia”, które automatycznie sprawiają, że Furia nie zalicza się do istot niebiańskich. Niemniej jednak jest ona w stanie skupić w sobie „blask dobra”, by w odpowiednim momencie wyrzucić go z siebie. Światło oślepia przeciwnika na dłuższy czas, dezorientuje go. Były nawet przypadki, że ofiara oślepła trwale. Jednak takowe przypadki są naprawdę rzadkie, a przeciwnik musiałby mieć wyjątkowo wyostrzony zmysł wzroku.
Moc statusowa: Oślepienie przeciwnika (6 postów).

5. Niepohamowany Szał.
Kobieta, bądź mężczyzna obdarowani niezwykłą mocą hipnozy. Nie chodzi tu jednak o wydawanie jakiś tam poleceń każdej napotkanej osobie. Ma to z tym wspólnego tyle, co wieżowiec do kaktusa. Ot, takie Monstrum jest w stanie sprawić by osoba, która spojrzy mu w oczy zamieniła się w swoje całkowite przeciwieństwo. Dla przykładu: istota o niebywale czystym sercu, pragnąca jedynie miłości i głosząca pokój... jak za sprawą czarodziejskiej różdżki stanie się zła i okrutna. Tak też się dzieje w przypadku osób złych i splamionych krwią niewinnych — zaczynają odczuwać niemożliwą do zignorowania chęć pomocy bliźniemu.
Moc statusowa: Manipulacja moralnością przeciwnika. (4 posty, 3 przerwy).


Szachy

1. Czarny Król / Biały Król.
Najważniejsi przedstawiciele Ludzkich Szachów. Czarny to typowy tyran, nic go nie obchodzi zdanie innych. Lubi gdy mu wszyscy usługują, taki pan wygodnicki. Co innego Biały — ten należy do istot sprawiedliwych i wyrozumiałych. Nie jest typem osoby, która szczyci się swoim wysokim statusem, przez co jest zdecydowanie bardziej lubiany aniżeli jego „mroczny brat”. (Max. 2.)
Moc statusowa: Pozbawianie przytomności — za pomocą dotknięcie przeciwnika, utrzymując kontakt wzrokowy. (Na 4 posty.)

2. Czarna Dama / Biała Dama.
„Kobiety” Króli. Typowe damy, które znają wszelakie zasady dobrego wychowania. Podobnie jak w przypadku Króli, i one diametralnie się od siebie różnią. Czarna Dama bowiem jest dumna i zmysłowa, nie znosi sprzeciwu, zaś Biała jest delikatna i miła, nie sposób jej nie lubić. (Max. 2.)
Moc statusowa: Za pomocą pocałunku Dama potrafi wydać osobie pocałowanej 2 rozkazy (pomijając popełnienie samobójstwa.) — po ich wykonaniu zostaje jej wymazana pamięć i wtedy mdleje.

3. Czarna Wieża / Biała Wieża.
Zaraz po Damie i Królu najsilniejsza figura. Ich szczególną umiejętnością nie są może teleportacje, wymazywanie pamięci, jednak coś, wbrew pozorom, o wiele bardziej praktycznego. Mianowicie chodzi o wytwarzanie specjalnego pola siłowego, odbijającego ataki. (Max. 4.)
Moc statusowa: Pole siłowe, odbijające 85% ataków fizycznych i magicznych. (Na 5 postów.)

4. Czarny Goniec / Biały Goniec.
Zdecydowanie najszybszy i również najbardziej przebiegły przedstawiciel Ludzkich Szachów. Przed nim nikt nie umknie. Porusza się szybko, a na dodatek bezszelestnie. Czarne Gońce nie należą do najprzyjemniejszych, są mściwe i chytre. Co innego Białe. (Max. 4.)
Umiejętność statusowa: Nadludzka szybkość — do 100 km/h.

5. Czarny Skoczek / Biały Skoczek.
Skoczek jak Skoczek. Podobnie jak Goniec jest wyjątkowo szybkim Ludzkim Szachem. Tak bardzo opanował tą umiejętność, że przekształciło się ono w teleportację w dowolne miejsce. (Max. 4.)
Moc statusowa: Teleportacja.


Truciciele

1. Toksyczny Twór.
Ciekawa nazwa, nieprawdaż? Same Toksyczne Twory również należą do intrygujących postaci, a to przede wszystkim dlatego, że mogą jeść wszystko, obojętnie jakby było niezdrowe i napakowane chemią czy truciznami, bowiem nic, absolutnie nic im się nie dzieje.
Moc statusowa: Odporność na wszelakie trucizny.

2. Kwasożłop.
O Kwasożłopie można powiedzieć wiele — że dziwak, że psychol, że naukowiec… Och, tak, to ostatnie przede wszystkim oddaje charakter tego przedstawiciela Trucicieli. Zawsze nosi przy sobie różnorakie probówki, chętnie tworzy nowe, niebezpieczne substancje, więc lepiej do niego nie podchodzić, bo zaraz czymś chluśnie w oczy!
Umiejętność statusowa: Umiejętność tworzenia trucizn.

3. Kryształowy Eter.
Dziwny wytwór, jak każdy Truciciel. Stroniący od towarzystwa, roztaczający wokół siebie aurę tajemniczości. Skryty, niedopuszczający do siebie nikogo. A jeśli ktoś odważy się przejść przez niewidzialną, wyznaczoną przez niego linię — wtedy może pożegnać się z życiem, przebity na wylot kryształowym kolcem.
Moc statusowa: Manipulacja wyplutą przez siebie trucizną i tworzenie z nich kolorowych, ostrych kryształów. (Na 5 postów, 2 przerwy.)

4. Stwórca Żywota.
Zamiast czynić ze swych ofiar własne marionetki, Stwórca Żywota jest w stanie ożywić przedmioty martwe, znajdujące się obok niego. I wtedy wszystko przypomina bajkę „Piękna i Bestia”, gdzie wszystkie meble poruszały się i mówiły.
Moce statusowe: Ożywianie przedmiotów martwych i kontrolowanie ich. (Przedmioty maksymalnie dziesięć razy większe od samego Tkacza, moc trwa przez 4 posty, 2 przerwy.)


Spooksy

1. Wirus
Złośliwe i nieprzewidywalne stworzenie czerpiące czystą przyjemność z uprzykrzania innym istotom życia - co gorsza mające na to papiery. Wirusy należą do nielicznych przedstawicieli agresywnych Spooks. Ich moc polega na dematerializacji przedmiotów, sprowadzenia ich do prostego kodu, które są w stanie odtworzyć, a większość z nich używa tej mocy w niecnych celach. Wirusy często uznawane są za najsilniejszych przedstawicieli swojej rasy głównie z powodu wielkich emocji, które budziły w ludziach z którymi obcowały przed ostateczną materializacją.
Moc statusowa: Dematerializacja dowolnego przedmiotu, nie będącego cięższego od nich samych (przerwa 3 posty)
Umiejętność statusowa: Zwiększona siła.

2. Uszkodzony Plik
Innymi słowy Bug. Spooksy te nie pamiętają swojego ludzkiego życia, co odbija się na ich słabej psychice. Ich ciała są zazwyczaj wątłe i kruche, nierzadko podatne na choroby, co robi z nich beznadziejny materiał na wojowników, którymi są chociażby Wirusy. Ich siła nie tkwi w mięśniach, a w... Oczach. Oczy Uszkodzonych Plikach świecą się wyjątkowo ostrym blaskiem, który na dłuższą metę jest w stanie dosłownie otumanić.  
Moc statusowa: Zniwelowanie umiejętności i mocy przeciwnika poprzez kontakt wzrokowy (5 postów, 2 przerwy)

3. 34
Ranga wystawiona na największe szyderstwa ze strony przeciwników Spooks. Trzydziestki Czwórki dostały swoją nazwę od trzydziestej czwartej zasady internetu i mało który Spooks może całkowicie szczerze stwierdzić, że chciałby mieć właśnie ten statut. Jednak pomimo licznych uprzedzeń i złośliwych stereotypów przedstawiciele tej rangi są istotami bardzo urodziwymi i zmysłowymi, potrafiącymi doprowadzić rozmówcę do stanu, w którym robi się bardzo gorąco. A każdy wie, że odpowiednio użytą kokieterią i urokiem można bardzo wiele zdziałać na tym świecie.
Moc statusowa: Niezwykłe szczęście; Zauroczenie przeciwnika (5 postów, 3 przerwy)
Umiejętność statusowa: Zwiększona zwinność.

4. Kod Dostępu
Kody dostępu są nielicznymi przedstawicielami Spooks, którzy są dobrze odbierani w społeczeństwie. Mówi się, że to porządne, szczere osoby, które świetnie radzą sobie w towarzystwie. Prawda jest taka, że przedstawiciele tej rangi są w stanie dowolnie przebierać w myślach rozmówcy bez jego wiedzy, co umożliwia im dostosowanie swojego zachowania do ich wymagań. Robi to z nich doskonałych dyplomatów, lub też... Świetnych oszustów. Kody dostępu są w stanie dostać się dosłownie wszędzie, bez większego wysiłku.
Moc statusowa: Czytanie w myślach przeciwnika; forsowanie blokady umysłu (4 posty, 2 przerwy)
Umiejętność statusowa: Otwieranie zamków wszelkiego typu.

5. Superkomputery
Programy, które stworzyły grupy naukowców. Potężne i respektowane pośród innych Spooks, jednak nie można tutaj mówić o sympatii. Ich zła sława spowodowana jest faktem, że Superkomputer jest całkowicie neutralną jednostką, która znajduje w sieci ofiarę, której duszę przyjmuje. Kończy się to oczywiście zyskaniem przez nie ciała, jednak żywiciel umiera. Zazwyczaj w przykry sposób.

  • Zeus Moc statusowa: Elektrokineza  (kontrola elektryczności).
  • Cray Moc statusowa: Aesokineza (kontrola metalu).
  • Nova Moc statusowa: Luxokineza (kontrola światła).
  • Jaguar Moc statusowa: Aerokineza (kontrola powietrza).



Czarni Rycerze

1. Jeźdźcy Apokalipsy.
Czyli innymi słowy Siedem Grzechów Głównych.

  • Pycha. Umiejętności statusowe: Zwiększona wytrzymałość, wiedza.
  • Chciwość. Moc statusowa: Wytworzenie klona na 2 posty.
  • Nieczystość. Moc statusowa: Zauroczenie na 2 posty.
  • Zazdrość. Moc statusowa: Stworzenie kopii (przedmiotu martwego!) na 2 posty.
  • Nieumiarkowanie. Umiejętność statusowa: Zwiększona wytrzymałość.
  • Gniew. Moc statusowa: Ból psychiczny na 2 posty.
  • Lenistwo. Moc statusowa: Teleportacja (tylko w miejsca, które postać już odwiedziła!)


2. Upadły/Upadła.
Stare legendy głoszą — „To Skrzydlaci, którzy zboczyli ze ścieżki dobra by szerzyć imię Lucyfera. By służyć złu. By nękać, gwałcić, zabijać”. Nie wiadomo ile z tego jest prawdą, aczkolwiek jedno jest pewne — każdy Upadły posiada parę olbrzymich skrzydeł, które w porównaniu do swego niebiańskiego odpowiednika przyodziane są w czarne jak smoła pióra. Są w stanie latać, choć nie idzie im zbyt dobrze. O wiele bezpieczniej czują się na stałym gruncie. Poza tym wierzy się, że umarli oni dwa, a nawet trzy razy, dopiero na końcu otrzymując ciało Upadłego.
Moc statusowa: Czarne skrzydła umożliwiające latanie.

3. Nekromanta.
Uuhhh. Bez jakichkolwiek wątpliwości można stwierdzić, że z tym panem (tudzież panią) jest ewidentnie coś „nie halo”. Maczając łapska w czarnej magii Nekromanta jest w stanie ożywić swoją własną armię nieumarłych trupów, która w jego imieniu będzie go bronić aż do śmierci. Znaczy się... do upadłego. Wbrew wszystkiemu nie jest to nadzwyczaj silna moc, aczkolwiek niezaprzeczalnie przydatna. Wszak istota ta jest w stanie wskrzesić naraz nawet 10 szkieletów. Takowy żołnierz nie jest jednak obdarzony wielką siłą. Wręcz przeciwnie — łatwo go zniszczyć. Poza tym nie posiadają zbyt wielkiego IQ. Wyrolowanie takiego trupiaka nie będzie lada wyczynem.
Moc statusowa: Wskrzeszenie max. 10 nieumarłych naraz.

4. Mroczny Szermierz
Jak się domyślamy Czarni Rycerze posługują się bronią białą, a dokładniej precyzując szablami, szpadami jak i innymi mieczami. Lecz tylko niektórzy mogą się nazywać Mrocznymi Szermierzami. Osoby o tej randze uznawane są z szermierzy którzy przy pomocy miecza mogą zrobić wszystko. Wyszkolili oni w sobie sztukę posługiwania się bronią białą do tego stopnia, że według legend potrafią stworzyć miecz z niczego w każdym miejscu. Mawia się też, że stworzone przez nich bronie są silniejsze od tych wyprodukowanych przez inne rasy.
Moc statusowa: Możliwość zmaterializowania własnego miecza (o wiele wytrzymalszego niż zwykły) w każdym miejscu. (6 postów, 1 przerwy)

5. Piekielny Panicz/Piekielna Panienka
Był raz sobie Panicz Piekielny i Panna z czeluści Tartaru, pierwsi Czarni Rycerze. Mieli oni zamek z nienawiści i skarbiec pełen zazdrości. Obdarzeni mocą niezwykłą, przemierzali świat, co chwila zmieniając swe formy, będąc ni to ludźmi, ni to bogami zła. Jest to legenda którą zna chyba każdy Czarny Rycerz. Według niej, co trzysta lat rodzi się dwójka przedstawicieli owej rasy zwanych Piekielnymi Bliźniakami. Podobno ich ciała są stworzone z ciemnej mgły która pozwala im przyjmować różne formy. Kształt nie jest dla nich ograniczeniem. Czyż to nie straszne? Niestety osoby o tej randze oprócz tej wspaniałej mocy, mają i słabości. Każdy Panicz i Panna muszą cierpieć na jedną chorobę z której nie mogą się wyleczyć. Od zwykłego kataru po raka płuc, to już zależy od tego jakie choróbsko złapie go po urodzeniu. Dlatego też, przez niektórych zostali okrzyknięci przeklętymi dzieciakami!
Moc statusowa: Ciało z mgły. Czyli może ono przyjąć materialną formę jak i rozpłynąć się w powietrzu. Poszczególne części ciała mogą zmienić się też w czarną mgłę, a cała forma, czyli wygląd może zostać zmieniony. Zabić taką osobę można tylko gdy jest zmaterializowana. Należy wtedy przebić jej serce lub wbić sztylet w mózg. + Jedna choroba z której nie można się wyleczyć, więc ma ją na non stop.


Mroczni

1. Nocny Koszmar.
Żywią się koszmarami śniących osób. Dzięki temu rosną w siłę.
Umiejętność statusowa: Zwiększona siła.

2. Ciernisty Potwór.
W razie ataku posiadacz rangi jest w stanie wytworzyć dookoła siebie specjalną „tarczę” przyodzianą w czarne, niemożliwie ostre i niezniszczalne kolce. Każdy kto podejdzie i spróbuje zaatakować Ciernistego natychmiast zostaje zraniony i ogłuszony na czas 2 postów. Bariera chroni tylko przed atakami fizycznymi.
Moc statusowa: Bariera (3 posty).

3. Upiór.
Upiory mają to do siebie... że są upiorne! Ich głównym celem w życiu jest dręczenie, torturowanie, a na końcu bolesna śmierć ofiary. Co takiego potrafią? Ot, ich umiejętność polega na tym, że potrafią zamienić swój cień we własną kopię, która choć nie posiada mocy nadprzyrodzonych swojego właściciela, to zachowuje jednak jego umiejętności. Umysł klona jest „złączony” z umysłem oryginału. Ułatwia to manipulowanie cieniem.
Moc statusowa: Zamiana cienia w klon. (4 posty)

4. Strach.
Z pewnych powodów posiadacze tej rangi, są niebywale mocno tolerowani przez Czarnych Rycerzy. W czym rzecz? Że jak sama nazwa głosi osoba ta jest w stanie manipulować cudzym strachem. Ów negatywna emocja wzrasta drastycznie u ofiary, powodując spadek koncentracji. Przeciwnik robi się niepewny, rozkojarzony, nad każdym kolejnym ciosem niemożliwie długo się zastanawia.
Moc statusowa: Manipulacja cudzym strachem (4 posty).


Szkarłatni Krwiopijcy

1. Trujący Kieł.
Ich kły zawierają specjalną truciznę, która potrafi unieruchomić ofiarę. Dzieje się tak jednak wedle ich woli posiadacza ostrych ząbków.
Moc statusowa: Unieruchomienie na 2 posty.

2. Słodki Sen.
Są to najczęściej kobiety, ale zdarzają się i mężczyźni. Osoby z tą rangą mają nieprzeciętną urodę, którą dorównują niemal samym Skrzydlatym!
Moc statusowa: Hipnoza na 3 posty.

3. Szkarłatnokrwisty/Szkarłatnokrwista.
Początek ich istnienia sięga tak dawien dawna, że sami nie są w stanie stwierdzić ile tak naprawdę egzystują już na tym świecie. Przez ten czas zdobyli jednak nie tyle co całe tony doświadczenia, a respekt budzący się u innych przedstawicieli swojego gatunku. Można określić ich wampirzą „elitą”. Wszak każdy szanujący się przedstawiciel tej rasy czuje swego rodzaju szacunek do posiadacza rangi. Rzadko nawet zdarza się, by istoty te zostawały zaatakowane przez kogoś swojego gatunku.  Mimo wszystko, Szkarłatnokrwiści są niebywale podatni na zapach krwi. Wyczuwając woń tej czerwonej cieczy posiadają skrajne panowanie nad sobą. Łatwo mogą więc popaść w szał.
Moc statusowa: Dodatkowa moc.

4. Czerwony Opętaniec.
Czerwony — bo krew. Opętaniec — bo moc. I wszystko powinno być jasne jak słoneczko! W każdym razie osoby posiadające ów rangę są w stanie zawładnąć czyimś ciałem po wcześniejszym dotknięciu nagiej skóry ofiary. Umysł przeciwnika pozostaje jednak nietknięty, dlatego moc działa nawet na osoby posiadające tzw. „blokadę umysłu”.I choć często słychać przekleństwa i groźby, Opętaniec jest w stanie dowolnie manipulować swoją nową „zabawką”.
Moc statusowa: Opętanie (4 posty, 3 przerwy).


Nocne Mary

1. Piaskowy Dziad.
Z czym może się nam kojarzyć Piaskowy Dziad? Z poczciwym staruszkiem, który za pomocą swojego piasku usypia innych. Nie mija się to z prawdą, aczkolwiek istnieje pewna malutka różnica — nie każdy Piaskowy Dziad jest poczciwy, ani stary. (Ale na pewno jest płci męskiej.) A to, że usypia piaskiem — potrafi to i o wiele więcej…
Moc statusowa: Władza nad piaskiem i posiadanie buteleczki z własnym piaskiem, który usypia innych. (Na 5 postów.)

2. Wyśniona Księżniczka / Wyśniony Książę.
Ranga przysługująca zarówno płci żeńskiej jak i męskiej. Należą do osób pięknych i delikatnych, stąd też przydomek „Wyśnieni”. Któż z nas nie zna „Królewny Śnieżki i Siedmiu Krasnoludków”? W tejże bajce Książę za pomocą swojego pocałunku przywraca do życia Królewnę — romantyczne, nieprawdaż? A jak to się ma do Wyśnionych? W ich przypadku jest na odwrót — za pomocą pocałunku usypiają innych.
Moc statusowa: Usypianie za pomocą pocałunku. (Na 4 posty.)

3. Złodziej Snów / Złodziejka Snów.
Gdy rozum śpi, budzą się upiory… — tak można pokrótce określić Złodzieja Snów. Jak sama już nazwa wskazuje, zwyczajnie wkrada się (niebezpośrednio, oczywiście, tylko za pomocą umysłu!) do cudzych snów, gdy oponent ululał się już w ramionach Morfeusza. A w nich? Kontroluje je według własnego widzimisię.
Moc statusowa: Wkradanie się do snów oponenta i kontrolowanie ich. (Na 5 postów, 3 przerwy.)

4. Piękny Umysł.
Istota skryta, tajemnicza, a jednocześnie bardzo przyciągająca. Nie sposób oderwać od niej wzroku — ale nic poza tym! Osoby, które zostały obdarzone mocą czytania w myślach nijak nie będą w stanie odgadnąć, co też tkwi w umyśle tego przedstawiciela Nocnych Mar.
Moc statusowa: Blokada umysłowa. (Niewrażliwość na ataki psychiczne ze strony przeciwnika.)

5. Cienisty Władca / Cienista Władczyni
Kiedy brak cienia, jego umiejętności są praktycznie bezużyteczne, ale co innego, gdy są cienie… To właśnie nimi włada ten przedstawiciel Nocnych Mar. Znany jako ten, który nie lubi Słońca, rzadko wychodzi za dnia i woli siedzieć w swoich czterech ścianach, czekając aż zapadnie zmrok i będzie mógł wyruszyć na polowanie.
Moc statusowa: „Władanie” cieniami. (W odległości 10 metrów, na 5 postów.)

6. Cienisty Wicher / Cienista Wichura
Prawdziwy mistrz destrukcji. Jego moce najlepiej się sprawdzają, gdy na zewnątrz panuje wiatr. Nie musi być silny. Przedstawiciele tej rangi mogą wznieść ze zwyczajnego wiatru, roztrzepującego włosy, ogromny strumień powietrza powalający drzewa, któremu towarzyszą wijące się w powietrzu cienie. Oprócz tego znani są z tego, że są strasznymi bałaganiarzami. I narzekanie matek, że po pokoju przeszło jakieś tornado nabiera zupełnie nowego znaczenia…
Moc statusowa: Władza nad wiatrem.


Zabawki

1. Cudotwórca / Cudotwórczyni.
Zdecydowanie najsilniejsi przedstawiciele Zabawek. Zawdzięczają to oczywiście swej oryginalnej mocy, która pozwala im nie tylko na tworzenie nowych zabawek, o aparycjach zbliżonych do tych ludzkich, ale również kontrolowanie ich. Można ich przyrównać do marionetkarzy. (Max. 2.)
Moc statusowa: Tworzenie zabawek, ożywianie ich i kontrolowanie za pomocą umysłu. (Na 6 postów, 2 przerwy.)

2. Ołowiany Żołnierzyk.
Kiedyś nie było komputerów, telewizorów i samochodzików na pilota. W tych (mrocznych) czasach nasi dziadkowie bądź pradziadkowie musieli bawić się czymś innym. Jedną z takich dawnych zabawek były ołowiane żołnierzyki. To one staczały najważniejsze bitwy w historii przeciwko pluszowym misiom i szmacianym lalkom. Jednak szybko zostały zastąpione zabawkami dzisiejszego użytku. Tak więc zapomniane trafiły do Otchłani, gdzie formowały własne szeregi i staczały bitwy. Dzięki ich niezwykłej właściwości, jaką była naprawdę twarda skóra udało im się wygrać wiele bitew i choć do dziś niosą żal do dzieci które je porzuciły, żyją dalej.
Moc statusowa: Zmiana swojej skóry w twardy materiał odbijający wszystkie ataki. (Na 5 postów, 2 przerwy)

3. Kochany rozrabiaka.
Kiedyś zabawki były doceniane, kochane, dzieci dbały o nie. Ale nadeszły czasy, gdzie to kawałek materiału połączony cienką, łatwo pękającą nitką, przestał starczać do zabawy. Powstały komputery, a ta cała technologia zepchnęła w cień nas... zabawki. Te, które żyły w miłości - poczuły pustkę, złość, chęć zemsty. Nie dziwne, że w większości spowodowało to zachwiania charakteru z jednej skrajności do drugiej. Te z nas, które na oko wydają się kochane, a w środku kryją w sobie bezlitosnego potwora zwane są właśnie Kochanym Rozrabiaką.
Moc statusowa: dodatkowa moc.

4. Pozytywka.
Z pozoru wygląda jak człowiek. Na plecach ma otwór, w który wkłada się klucz i nakręca. Standardowo nakręca się ją raz w tygodniu. Życiu pozytywki towarzyszy melodia. Pozytywka nie może nakręcić się sama, często więc znajduje sobie pana. Mówi się, że gdzieś w najgłębszych czeluściach Otchłani znajduje się sklepik, w którym można kupić nową melodię do pozytywki. Wymienia się je ręcznie poprzez otworzenie klapki i zwyczajne zamienienie części. Większość pozytywek ma te klapki na piersi, ale mogą znajdować się też w innych częściach ciała.
Moc statusowa: Hipnotyzowanie melodią (3 posty).


Ludzie

1. Wtajemniczony/Wtajemniczona.
Osoba, która dowiedziała się o Potworach. Często sama nie wie co z tym zrobić. Panika bierze górę. Osoby z tą rangą, z góry skazane są na... no cóż... śmierć.
Umiejętności statusowe: Wiedza o Potworach, ciche poruszanie się.

2. Łowcy Potworów.
Są to osoby, które dowiedziały się o istnieniu Potworów, ale w przeciwieństwie do Wtajemniczonych postanowiły coś z tym zrobić. Działają (najczęściej) na własną rękę. Ich celem jest powybijanie tych „wybryków natury” z powierzchni Ziemi.
Moc statusowa: Magiczna Broń (zastosowania należy opisać w Karcie Postaci!).

3. Nazwa Zawodu.
Może to być malarz, lekarz, uczeń, policjant czy co tam sobie wymyślicie.
Umiejętność statusowa: ... w sumie brak, ewentualnie wiedza na dany temat.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 
Rangi specjalne
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Zmiana rangi/organizacji/rasy oraz nowe moce/artefakty.
» Rangi

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Rasy i rangi-
Skocz do:  
_______________________