Antharas Łowca Potworów
Dołączył : 18/06/2013 Liczba postów : 376 WELSCH DRAGON : Archont Godność : Antharas Van Halisha Wiek : 34 lata Rasa : Człowiek Orientacja : Heteroseksualna Wzrost i waga : 190 cm/70 kg Partner : Nikt inny jak... Taiga Pan/Sługa : Sługa: Vellard, czyli gościu od papierkowej roboty. Znaki szczególne : Czerwone włosy, dziwny strój (patrz avek), dziwny kapelusz, niebieskie prawe oko i zielone lewe Aktualny wygląd : Taki strój jak na avku + czarny kapelusz z szerokim rondem. Nosi jeszcze czarne spodnie oraz buty wojskowe. Ekwipunek : Magiczna kusza oraz bełty (w plecaku), pieniądze i klucze do mieszkania, jakieś dokumenty osobiste no i telefon komórkowy.
Inne : Ostrze WC Muramasa noszone na plecach. Karta wstępu do kryjówki organizacji Obrażenia : Na razie tylko blizny na twarzy (podbródek i okolice policzków) po licznych polowaniach na potwory i nie tylko. Multikonta : Jetstream FUNKCJE : Mistrz Gry.
| Temat: Welsch Dragon Wto Lip 02, 2013 1:28 pm | |
| Nazwa organizacji: Welsch DragonMoralność organizacji: Nie może być jednoznacznie określona. Jedyne czego pragną to uwolnienie świata od potworów, które szkodzą gatunkowi ludzkiemu. Siedziba: Podziemia Villi Van HalishaCzłonkowie: Ludzie, spooks, zabawki, zmiennokształtni i monstra.Funkcje: Eliminowanie potworów, przyjmowanie zleceń, rozwój technologi i uzbrojenia, zbieranie informacji oraz rekrutacja nowych Łowców Potworów.Znak rozpoznawczy: Specyficznie wykonany As Pik, służący jako karta wstępu na teren posiadłości (wymagane jest też hasło, które każdy łowca określa dla siebie).Przykrywka: Prywatna firma wojskowa do wynajęcia (coś na kształt sił specjalnych)Death. To the living... The flame has no living heart. Założenia Celem naszej organizacji jest nic innego jak zachowanie porządku w świecie ludzi. Eliminujemy chaos, który tworzą potwory oraz pilnujemy porządku na "własnym podwórku". Jednak to nie jest jedyny cel. Kolejnym jest zrzeszanie nowych członków gotowych do walki za nasza sprawę. Przyjmiemy każdego, kto ma choć iskierkę potencjału, gdyż nawet ta mała iskierka może rozniecić ogień oczyszczenia. Nie chodzi nam też jedynie o rekrutację i wspieranie naszych członków. Nawet ci, którzy nie należą do naszej organizacji, a są łowcami znajdą u nas ciepły posiłek, wygodne łóżko oraz zaopatrzenie. W zamian zaś podzieli się on z nami wiedzą, tak jak i my z nim. Tak, wiem to wszystko kosztuje, ale tu pojawia się kolejny cel. Prowadzimy też działalność na arenie militarnej. Wspieramy rozwój przemysłu zbrojeniowego oraz technologi. Nie tylko mamy korzyści materialne, lecz także nowe zabawki do testowania przeciw naszym adwersarzom. Mamy też obowiązek wspierać innych łowców, gdyż każdy z nich jest dla nas jak brat. Gotowi jesteśmy walczyć ramię w ramię do ostatniej kropli krwi.In the order, of life, they know you there... As you saw it, your plan, a real shot in the dark... Rangi: Archont Przywódca łowców w organizacji. Jego funkcja zobowiązuje do tego, aby gotów był zawiadywać wszystkimi jej członkami jak i samemu stanąć do walki. Zdolności Archonta zagrzewają pobliskich łowców do walki. Czasem też zapewnia misje dla członków organizacji oraz osobiście szkoli nowych łowców (chociaż zdarza mu się wyręczać Inkubem/Sukkubem). Zdolność: Zdolność „Nie upadnę!”, czyli całkowite przełamanie wszystkich negatywnych statusów swoich oraz sojuszników (Zdolność raz na walkę) + 2 artefakty/zdolności + Logistyka oraz zarządzanie zasobami ludzkimiInkub/Sukkub Prawa ręka Archonta. Bardzo doświadczony i zaprawiony w bojach wojownik o sprawę łowców. Lojalność to jego główna cecha. Jest zawsze tam, gdzie Archont. Zawsze u jego boku, zawsze by go wspierać. Zdolność: Zniszczenie morale przeciwnika, co powoduje paniczny strach oraz chęć ucieczki + Logistyk i zarządzanie (podobny poziom co Archont)Nocny Łowca Ranga dla osobników o wysokiej umiejętności infiltracji oraz śledzenia. Jest to najważniejsza jednostka w organizacji, gdyż zapewnia dopływ danych. Kiedyś złoto było cenne, dziś jest informacja. Zdolności: Szybki ruch oraz umiejętności cichej eliminacji celów + Dodatkowa cecha: Infiltracja, czyli możliwość przekradania się (może to być artefakt lub zwykła umiejętność).
Siepacz Ranga przystosowana z myślą o tych, którzy chcą walczyć w pierwszej linii. Ich celem jest osłanianie innych oraz odwalanie „czarnej roboty”. Bardzo często współpracują z Dewastatorami. Zdolności: Zwiększona wytrzymałość i odporność na bólDewastator Ranga dla tych, którzy lubują się w wielkich zniszczeniach w słusznym celu. Tylko dla ekspertów w dziedzinie broni zasięgowej lub od materiałów wybuchowych. Zaliczają się też do nich inżynierowie oraz specjaliści od broni. Zdolności: Kryształ wzmacniający zdolności ofensywne (podwyższa także umiejętność władania bronią)
Szeregowy Zwykły łowca bez większej specjalizacji. Zapewne świeżo upieczony lub nowo przyjęty. Jednak nie zapominajmy, że stanowią oni trzon całej organizacji. Ze zwykłego łowcy można kiedyś awansować na stanowisko wyżej, przykładowo może zostać Dewastatorem, a nawet dzięki większym zasługom prawą ręką przywódcy. Zdolność: Pokrzepienie się kodeksem (zwiększenie morale własnego lub po prostu wyjście z depresji)
Sanitariusz Rola jest dosyć oczywista. To sanitariusze zajmują się rannymi oraz osobami z wszelakimi urazami psychicznymi. Kiedy masz rozcięty bark, to już wiesz gdzie masz biec. Zdolność: Wiedza medyczna oraz umiejętne jej praktyczne zastosowanie.Technik Technicy stanowią wsparcie technologiczne łowców. Są to nie tyle żołnierze, co pracownicy w firmie Van Halisha. Pracują nad ściśle tajnymi projektami oraz zajmują się naprawą i konserwacją sprzętu. Zdolność: Prowadzenie wybranego pojazdu oraz specjalizacja w danej dziedzinie inżynieriiArchont (1/1) Inkub/Sukkub (1/1) Nocny Łowca (1/3) Siepacz (1/3) Dewastator (0/3) Szeregowy (0/5) Sanitariusz (0/3) Technik (1/3) Członkowie: Antharas (założyciel oraz aktualny Archont) Vellard (Inkub) Libertá (Nocny Łowca) Taiga (Technik) Silraen (Siepacz) | |
|