IndeksIndeks  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 Rasy

Go down 
AutorWiadomość
Czarny Wilk
Nieudany Eksperyment

avatar

Male Dołączył : 04/04/2013
Liczba postów : 2332
AKATSUKI : Zastępca; dowódca patroli.
Wzrost i waga : 158 cm. na ledwo 35 kg.
Partner : The truth is you could slit my throat. And with my one last gasping breath. I'd apologize for bleeding on your shirt...
~ wasza pieprzona wysokość.

Aktualny wygląd : PatrolMisja Akatsuki (nielegalny kontrahent)See you in hellDaylight's EndCatch me if You canSalon
Ekwipunek : Klucz do domu Takanoriego.
Inne : RelacjeKontaktObrażenia • Malinki na ciele. Dużo malinek. Taki dalmatyńczyk pod ubraniem. • Ślad po kłach na szyi, aktualnie zasłonięty przez bandaż. • zdarte gardło (efekt: nienaturalna chrypa)
Bestia : Jednorożec - Nutella Azor von Lerłamerlę, Rabbi - Mozart, Nekro - Laien.
Artefakt : Uniwersalny Kluczyk.
FUNKCJE : Kundel administracji; Mistrz Gry; Naczelnik Misji; Strażnik Elementu Otchłani; Uzupełnianie spisu rang specjalnych.

PisanieTemat: Rasy   Czw Kwi 11, 2013 7:08 pm

Nazwa rasy jest również rangą zwykłą. By startować na rangę specjalną należy napisać dłuższą historię w odpowiednim czasie i temacie.
Tak dla ścisłości: Istoty z kręgu górnego, dolnego i neutralnego to POTWORY. A ludzie to... (uwaga, to będzie szok~!) ludzie.


♣ ♣ ♣

KRĄG GÓRNY


    Skrzydlaci

Opis: Ich uroda zwala z nóg nawet najczarniejsze z czarnych charakterów. Ale jak tu nie patrzeć na te przepiękne twarzyczki? Na te zgrabne, szczupłe ciała? Wręcz grzechem byłoby przejść obok i nie obejrzeć się za osobnikiem tejże rasy. To prawdopodobnie najpiękniejsze stworzenia stąpające po Otchłani, o Świecie Ludzi w ogóle nie wspominając. Legendy głoszą, że pierwsza dusza, która trafiła do Drugiego Świata z zamiarem dotrzymania małej Alicji towarzystwa, w późniejszym czasie stała się właśnie Skrzydlatym. Mówi się również, że ów osoby są przepełnione bezgranicznym dobrem. Ich czyste, ciepłe dusze są w stanie poświęcić się dla dobra drugiej osoby. Porównywane często do Aniołów — istot, zesłanych przez Boga na Ziemię, by tępić zło i szerzyć miłosierdzie. Tak po prawdzie... Skrzydlaci bardzo przypominają wysłanników Pana. Każdy, bez wyjątku posiada parę ogromnych skrzydeł, przyodzianych ptasimi, bieluteńkimi piórami. To dzięki nim są w stanie wzlecieć ku górze i przenieść się tam, gdzie im się żywnie podoba.
Ich dobroć jest jednak... równocześnie wielką wadą. Nie potrafią przejść obojętnie obok potrzebującego, często samemu narażając się na niebezpieczeństwo. Ponadto nie są jakoś szczególnie przystosowani do wszelakich walk, tym bardziej bezpośrednich. Są posiadaczami niebywale delikatnych ciał, gdzie każdy cios zostawia pamiątkę w postaci siniaków. Rany zdecydowanie dłużej się u nich goją.
    Moce rasowe:
  • Są w stanie zauroczyć każdą osobę, która na nie spojrzy. Działa to jednak nie więcej niż 3 posty.
  • Posiadają skrzydła, umożliwiające latanie.



    Cukierkowe Rozrabiaki

Opis: Nazwa mówi sama za siebie! To jedna z najbardziej pozytywnie rozbrykanych ras jakie tylko można sobie wymyślić. Uwielbiają (ba! Oni wręcz kochają!) dobrą zabawę.  A jeszcze lepiej, gdy na ów uroczystość zaproszone są tony cukierków i lizaczków. Nuda to dla nich całkowicie nieznane słowo. Co za tym idzie? Nicnierobienie z pewnością nie będzie hobby takiego Rozrabiaki. Wydawać by się też mogło, że mają niespożyte ilości energii. Pięć minut siedzenia w jednym miejscu? Heh. Niemożliwe! Przecież jest tyle skarbów do odkrycia! Tyle zagadek do rozwiązania! Jak tu marnować czas na jakieś tam „myślenie”, lepiej działać od razu! Często uważane za natrętne i samolubne stworzenia, przez co tak po prawdzie mają bardzo mały krąg przyjaciół. Są bardzo naiwne. Czasami są w stanie uwierzyć w największe brednie, by potem szerzyć je wśród ludzi z najwyższym przekonaniem.  
Większość Rozrabiaków posiada również „zdziwaczały” wygląd. Ot, niecodzienny kolor włosów, albo chociażby nietypowa fryzura. Hej, a czemu by się nie ubrać jak ostatni kretyn w różowy sweterek, glany, kapelusz na dwa metry, a w dłoni nie trzymać laseczki cukierkowej? No, może bez laseczki cukrowej. To by nie przeszło. Zdecydowanie lepiej jest ją zjeść!
    Moc rasowa:
  • Ich mocą wrodzoną jest przemienienie dowolnej rzeczy w słodycze. Proces ten jest nieodwracalny... no cóż... ale są za to cukiereczki i lizaczki~!
    Umiejętność rasowa:
  • Zwiększona szybkość.



    Błazny

Opis: Najbardziej pozytywnie zakręcona rasa występująca w tym świecie. Większość z nich preferuje ubrania o niemalże jaskrawych, bijących po oczach kolorach oraz często nijak pasujących do siebie, oryginalnych dodatkach, jak kocie uszy, weneckie maski etc. Zresztą, oni uwielbiają wszystko, co jest kolorowe i wesołe. To oni najbardziej wyróżniają się spośród tłumu — swoim charakterystycznym wyglądem, a także krzykliwym zachowaniem. Cechują się ponadprzeciętnym humorem, który nie każdemu może przypaść do gustu. Jednak wyjątkiem w przypadku tej rasy jest Pierrot — wyjątkowo ponury i smutny, rzadko odzywający się błazen, który wylewa swoje smutki na wszystkie możliwe sposoby i nie omieszka się wyżalić przypadkowemu przechodniu.
Jak każda rasa, tak i Błazny należą do istot długowiecznych. Głównie są nastawieni pozytywnie do wszystkich stworzeń, nie szukają zaczepek i konfliktów, a jedynie dobrej zabawy, aczkolwiek jeśli przyjdzie co do czego, są gotowe do walki. I są w tym całkiem dobrzy, zważywszy na ich zdolność rozciągania ciała na wszystkie możliwe strony i pod każdym kątem.
    Moc rasowa:
  • Rozciąganie swojego ciała etc. na każdą możliwą długość i pod każdym możliwym kątem, innymi słowy posiadanie tak zwanego „gumowego ciała”. (Uwaga! To, że posiadają ciało elastyczne, to nie oznacza, że np. naboje od pistoletów odbijają się od nich.)
    Umiejętności rasowe:
  • Zwiększona zwinność, szybkość.
  • Umiejętność rozbawiania, opowiadania żartów etc. (Nie dotyczy Pierrotów.)



    Muzykanci

Opis: Zwani także Piekielnymi Muzykantami. Każdy przedstawiciel tejże rasy posiada swój własny instrument muzyczny (za wyjątkiem Dyrygenta/ki), na którym grę opanował do perfekcji. Jednak zamiast hipnotyzować, oni nimi ogłuszają, by zdezorientować przeciwnika, co może się przydać podczas konfrontacji.
Mimo przydomka „Piekielni”, istoty te nie są wcale wrogo nastawione do nikogo, a wręcz przeciwnie. Można powiedzieć, że są jedną z milszych ras. Ciekawy paradoks. Większość z nich jest nawet strachliwa, nie przepadają za walką, toteż jasnym jest to, że praktycznie nie ruszają się nigdzie bez swoich instrumentów — nawet jeśli byłaby nim harfa… Cóż, z takim ekwipunkiem to najchętniej nie wychodziliby z domu. W razie niebezpieczeństwa mogą kogoś zwyczajnie ogłuszyć i uciec, całkiem—całkiem sprytne.
Najbardziej zaprzyjaźnieni — jeśli tak to można ująć — są z rasą Tancerzy. Dzięki ich pokojowym relacjom, wybudowali w Otchłani wspólnie ogromny budynek służący do urządzania wszelakich przedstawień, gdzie muzyka była niezbędna obok tańca. Tak, tak powstała Opera.
    Moc rasowa:
  • Ogłuszanie i dezorientacja przeciwnika za pomocą gry na swym instrumencie. (Na 3 posty.)
    Umiejętność rasowa:
  • Zwiększona zwinność.
  • Wyczulony słuch.


KRĄG ŚRODKOWY


    Zmiennokształtni

Opis: Zmiennokształtni to zwierzęta, które opanowały moc zmiany swojego ciała, dzięki czemu są w stanie przybrać bardziej ludzką formę. Niemniej jednak ów fakt został powalony przez jakieś denne mity, że Zmiennokształtni to ludzie, którzy potrafią zmienić się w wybrane zwierzę. To czyste brednie, których nie powinno się słuchać, a tych, co to opowiadają najlepiej od razu spalić na stosie, ot co! W każdym bądź razie często w ich nieprawdziwym, to znaczy ludzkim ciele posiadają wszelakie dodatki ze  swej zwierzęcej formy — uszy, ogon, wąsy, rogi i tym podobne. Twierdzi się, że Zmiennokształtni to najzwinniejsze istoty jakie stąpają po obu światach. Mają również wyjątkowo wyostrzone zmysły.  To dla nich plus jak i minus. Bo ot... fakt, dzięki temu trudno ich zaskoczyć. Skradanie się przy tych osobnikach to jakby chodzić po rozrzuconym szkle. W dodatku w pokoju, gdzie wszystko od siebie odbija się głośnym echem. Nie zmienia to jednak faktu, że bardzo łatwo ich ogłuszyć, oślepić etc.
Co jest jednak ich największą słabością? Może to zabrzmi dziwnie, a każdemu z nas na myśl przyjdą Wilkołaki ze wszelakich bajek i filmów... ale Zmiennokształtni są niebywale wrażliwi na srebro. Rany zadawane bronią, zrobioną z tego tworzywa goją się u nich zdecydowanie dłużej, a i nasze „Zwierzaczki” odczuwają przy tym zdecydowanie zbyt dużo cierpienia.
    Moc rasowa:
  • Przemiana w człowieka.
    Umiejętności rasowe:
  • Wyostrzone zmysły.
  • Zwiększona zwinność.



    Monstra

Opis: Istoty, które tak prawdę pisząc bardziej zaliczałyby się do Kręgu Dolnego. Niemniej jednak, zdarzają się i tacy, którzy mają dobre intencje, choć jest ich zdecydowanie mniej. Ze względu jednak na pewną konkretną moc, zostały przypisane do Kręgu Środkowego. Monstra z pozoru wyglądają jak zwykli ludzie, ale większość z nich, tak jak Zmiennokształtni, posiadają pewne elementy ze swojej drugiej formy. To również mogą być uszy, ogon, kopyta, rogi, skrzydła i temu podobne rzeczy. Czym jednak różnią się od Zmiennokształtnych? Ot, tym, że stwory w jakie się zamieniają... owszem, mogą przypominać zwierzęta, aczkolwiek od zwykłych pupilków jeszcze im daleko. Może się okazać, że prawdziwa forma Monstrum to dwumetrowy królik z czerwonymi, świecącymi oczami, bądź minimalnych rozmiarów skrzydlaty tygrys. Tu naprawdę jest spore pole do popisu.
Rasa ta znana jest ze swojej tajemniczości. Często posiadają dwie (bądź nawet więcej) maski. Udawanie dobrego i miłego, podczas gdy w środku czuje się jedynie smutek i rozpacz? Bułka z masłem! Bycie podłym i brutalnym, gdy w sercu tli się jedynie bezgraniczne dobro? Hah! Nie ma nic prostszego! A co do jednej z ich istotnych wad to przede wszystkim... momentami nie potrafią zapanować nad formą monstra. Bestia, w którą się zamieniają bierze nad nimi kontrolę, idzie za instynktem. Często wtedy nieświadomie rozwalają wszystko co znajdzie się na ich drodze.
    Moc rasowa:
  • Zamiana w Monstrum.
    Umiejętności rasowa:
  • Wyostrzone zmysły.
  • Zwiększona szybkość.



    Szachy

Opis: Istoty stworzone z… Pionków do gry w szachy. (Ha, zdziwieni?) Tak, każdy z Was wie, cóż to jest za gra planszowa, zapewne dziadek lub ktoś inny z rodziny z zapałem rozmyślał, gdzie postawić daną figurę. I któż by pomyślał, iż w tym świecie będą one miały swych poniekąd ludzkich odpowiedników — żywych i sprawnych?
Zwani także przez niektórych „Ludzkimi Szachami”, a patrząc na ich aparycje, nie jest to określenie błędne, bynajmniej. Nie posiadają oni żadnych poroży, szponów i innych równie „urokliwych” dodatków. Właściwie to wyglądają jak normalni ludzie — takie jest pierwsze wrażenie. Błędne.
Ich osobliwość przejawia się przede wszystkim tym, jak zostali podzieleni, na dwie podgrupy: Czarne i Białe. Te pierwsze należą do „złych”, zaś drugie do „dobrych”, choć to i tak zbyt uogólniony podział. W każdym razie te „dobre” nastawione są albo pozytywnie, albo neutralnie do pozostałych ras, a złe gardzą Ocalonymi i w większości pozostałymi rasami. Nie interesują ich losy innych, wcale a wcale, myślą tylko o sobie!
Jednak w obu przypadkach występuje pewna hierarchiczność— na ostatnim miejscu stoją tak zwane Pionki, jest to podstawowa ranga dla każdego Ludzkiego Szacha, czy Czarnego, czy Białego. Zaś na pierwszym miejscu stoją Król oraz Dama. O tyle o ile u Białych Szachów nie ma typowych relacji typu „Król > Poddani”, to u Czarnych wymagane jest całkowite posłuszeństwo wobec swego „Pana i Władcy”. A jeśli ktokolwiek się mu sprzeciwi? Hm, cóż… Czeka go niezbyt przyjemna kara.
    Moc rasowa:
  • Zamiana powierzchownej warstwy skóry w trudny do zniszczenia pancerz, który odbija 85% ataków, zarówno magicznych jak i fizycznych. (Kolor pancerza jest adekwatny do danej „podgrupy”, do której należą Szachy.)
    Umiejętności rasowe:
  • Zwiększona wytrzymałość i odporność.



    Truciciele

Opis: Według wielu doniesień, pierwszymi Trucicielami byli… Ludzie, a konkretnie typowi „szaleni naukowcy”. Tak, dokładnie oni — pozornie była to najsłabsza ze wszystkich ras na świecie, ale jednak, nawet oni mieli swoją mroczną stronę, której efektem są właśnie te istoty, „wytwory”.
Aczkolwiek sami przedstawiciele tejże rasy teraz temu zaprzeczają — cóż, nietrudno się im dziwić, mutanci niezbyt przepadali i nie przepadają wciąż za istotami człowieczymi, uważają, iż są stworzeniami nic nie znaczącymi, którymi trzeba rządzić i kontrolować. (Oczywiście nie jest tak we wszystkich przypadkach.)
Początkowo pierwsi przedstawicieli Trucicieli jedynie eksperymentowali z różnymi żrącymi płynami na swoich organizmach, aż w końcu, przez wiele setek lat, ich ciała nie tyle co przystosowały się do tego, ale pochłonęły je. I oto jest skutek tych eksperymentów — ciała tych długowiecznych istot wypełnione są teraz nie wodą, krwią i innymi płynami, a żrącymi kwasami, których toksyczność potrafią w pełni kontrolować. Zatem to od nich zależy, kto zostanie zraniony. Ponadto rasa ta jest w pełni odporna na działanie trucizn i żrących substancji, dzięki czemu żadne z nich nie ulegnie przypadkowemu samookaleczeniu.
Truciciele po raz pierwszy pojawili się jakieś pięćset lat temu. Wykrwawieni naukowcy, po wielu przerażających eksperymentach przeprowadzanych na sobie, zamieniali się w potwory i jedynym miejscem, gdzie mogli znaleźć spokój i ukojenie, były początkowo tylko podziemia. Z czasem, wraz z powstaniem wysp i podziemi, zmienili się i przyzwyczaili do swoich mocy.
    Moc rasowa:
  • Plucie żrącymi kwasami, które w bezpośrednim kontakcie z przeciwnikiem najpierw niszczą doszczętnie ubranie, a następnie „oplutą” część ciała, bez przenoszenia się na dalsze partie. Odporność na kwasy i trucizny.
    Umiejętność rasowa:
  • Zwiększona odporność na choroby, zakażenia etc.



    Spooks

Opis: Najmłodsza ze wszystkich ras. Cóż, nie ma w tym nic dziwnego, jeżeli weźmiemy pod uwagę fakt, że potwory te są ściśle powiązane z internetem i komputerami. Eklekty są niczym innym jak stworzonymi przez ludźmi programami, które wymknęły się spod kontroli. Wirusy, w których stworzenie hakerzy włożyli, czasami nieświadomie, fragment własnej duszy, który sprawił, że te początkowo nic nieznaczące ciągi zer i jedynek zmieniły się w pół materialne istoty żyjące w cyberprzestrzeni. Wraz z upływem czasu i wzrostem popularności internetu stworzenia te rosły w siłę, aż ostatecznie wyrwały się z sieci i rozpoczęły życie w Otchłani. Z tego powodu są wyrzucani na margines społeczny przez inne potwory, które kategorycznie odmawiają uznania przedstawicieli tego gatunku za pełnoprawne potwory. Nawet pomimo ciągłego wzrostu ich liczby, oraz znaczących różnic między innymi grupami, bardzo wiele potworów wciąż twierdzi, że Spooks są jedynie bardziej neutralnym podgatunkiem Mrocznych.
Spooks są duchami internetu, ludzkimi duszami, które zyskały materialne ciało, które jest odwzorowaniem nie pierwotnego wyglądu, a stanu psychiki. Każdy przedstawiciel tej rasy ma wszystkie wspomnienia człowieka, z którego powstał, jednak gdy tylko Spook zyskuje ciało, jego "ojciec" umiera.
Jak rozpoznać w tłumie przedstawiciela tej rasy? Najbardziej rzucają się w oczy ich fluorescencyjne tęczówki w fantazyjnych barwach, oraz fakt, że w ich otoczeniu urządzenia elektryczne zaczynają wariować.
    Moc rasowa:
  • Możliwość kontrolowania urządzeń elektrycznych.


KRĄG DOLNY


    Czarni Rycerze

Opis: Nie wiadomo kiedy, skąd i jak powstała ta rasa. Są to istoty owiane mgiełką tajemnicy, której na pierwszy rzut oka nie sposób jest zdmuchnąć. Wierzy się jednak, że to jedne z pierwszych istot w Otchłani, zaraz po Skrzydlatych. Każdy kto stanie twarzą w twarz z Rycerzem ma gęsią skórkę na całym ciele. Czuje się nieuzasadniony strach przed tymi osobnikami. Mówi się, że to niebywale chłodne i złe postacie. Splamione krwią niewinnych, chcące jedynie chaosu i cierpienia, nad którym tylko oni sami będą w stanie zapanować. Wierzy się, że nie posiadają sumienia, a więc takie coś jak zabójstwo niewinnej osoby to dla nich nic. Codzienna rutyna.
To, że są źli nie oznacza jednak, że są zaprzyjaźnieni z Krwiopijcami, czy temu podobnymi. Wręcz przeciwnie! Czują się znacznie lepsi od pozostałych gatunków. Zdarza się jednak, że Czarny Rycerz czuje swego rodzaju neutralne uczucia do poszczególnego Mrocznego. Najczęściej jednak tylko dlatego, by uczynić z niego swojego sługę.
    Moc rasowa:
  • Żywią się negatywnymi emocjami innych. Więc jeśli ktoś będzie mocno przestraszony automatycznie wzrasta ich pewność siebie i siła.
    Umiejętność rasowa:
  • Zwiększona siła. (Unoszenie przedmiotów 2 razy cięższych od siebie.)



    Mroczni

Opis: Tuż za Czarnymi Rycerzami, to najbardziej odrażające i straszne istoty jakie widział świat. Z tego co wiadomo znaczna ich część jest mocno przywiązana i lojalna w stosunku do Rycerzy. Często pełnią u nich funkcje służby. W żadnym wypadku nie chodzi tu jednak o podawanie kawki i herbatki o poranku, albo praniu brudnej bielizny! Prędzej o odwalanie brudnej roboty za Rycerzy. Zabijanie, okradanie, gwałcenie, okaleczanie... Czego chcieć więcej, prawda? Legendy głoszą, że Mroczni powstali z bardzo negatywnych emocji (bądź wspomnień) ludzi. Często ów istoty nie posiadają... twarzy. Tak się przynajmniej utrzymuje. Plotki głoszą, że Mroczni są obdarzeni tak potwornym wyglądem, że nie chcą tego pokazywać światu. Dlatego znaczna ich część nosi maski, które tylko jeszcze bardziej zniechęcają pozostałą część społeczeństwa.
    Moc rasowa:
  • Niematerialność: na okres 3 postów potrafią stać się niematerialni. Nie mogą przez ten czas używać innych mocy.
    Umiejętność raowa:
  • Zwiększona zwinność.



    Szkarłatni Krwiopijcy

Opis: Kto nie zna tych mrocznych istot? W świecie ludzi śmiało można ich nazwać po prostu Wampirami. Wiele zresztą mitów o ów rasie jest jak najbardziej prawdziwych! Na przykład to, żeby przeżyć są zmuszone pić krew, przy czym tak nawiasem pisząc — lubują się szczególnie w tej ludzkiej. I to właśnie przez to są tak znani w Świecie Ludzi. Często odwiedzali Ziemię, by zagłuszyć nigdy nie ustający głód. I tak często zostali nakrywani... Tradycyjnie posiadają nieco wydłużone kły, które wbijają najczęściej w szyję ofiary. Która z legend jest jeszcze trafna? Ot, to, że odstrasza ich nieco światło słoneczne. Nie zamienia w popiół, nie! Po prostu oślepia na tyle mocno, że Krwiopijcy znacznie lepiej czują się w cieniu. No i czosnek. Nic specjalnego, ale oni rzeczywiście za nim nie przepadają!
    Moc rasowa:
  • Wydłużone kły: muszą pić krew by przeżyć.
    Umiejętności rasowe:
  • Wyostrzony zmysł wzroku.
  • Wyostrzony zmysł słuchu.
  • Zwiększona zręczność.



    Nocne Mary

Opis: „Dar” Nocnych Mar (według niektórych przedstawicieli — raczej przekleństwo) polega przesyłaniu oponentowi dowolnych obrazów, jakie przyjdą im do głowy, od tych z pozoru przyjemnych, które w każdej chwili mogą się zamienić w koszmary na jawie. Psychoza gwarantowana, nigdy nie wiadomo, co przedstawicielowi tej rasy przyjdzie nagle do głowy, ponieważ są kapkę… Niestabilni psychicznie.
Nocne Mary to niezbyt przyjemne istoty. Jednak nie należą do wrogo nastawionych — o ile nikt im w drogę nie wejdzie. Nocą lubują wychodzić do ludzkiego świata. Po co? Nie mają żadnego konkretnego powodu. Po prostu lubią noc, co zresztą pasuje do ich nazwy. Często przechadzają się po cmentarzach, bawi ich straszenie tym ludzi czy innych istot. I nie tylko to. Bawi ich cierpienie, dlatego często wręcz nadużywają swojej mocy w niecnych celach. Oczywiście jest to tylko stereotyp, niektóre Nocne Mary są całkiem… Milutkie. Z pewnością umilą innym sen.
    Moc rasowa:
  • Kontrolowanie umysłu poprzez wysyłanie przeciwnikowi mylnych obrazów. (Po uprzednim kontakcie wzrokowym, trwa to 4 posty. Moc nie działa na osoby z blokadą umysłową.)
    Umiejętność rasowa:
  • Wyczulone wszystkie zmysły.



    Zabawki

Opis: Niegdyś to właśnie nimi dzieci uwielbiały się bawić — lalkami, pluszowymi maskotkami… Jednak gdy dorosły, ich przyjaciele zabaw z przeszłości poszły w niepamięć. Znalazły się na złomowiskach, zniszczone, pozostawione ślepemu losowi… W końcu — może przez tą doskwierającą samotność, może z innego powodu, tego nikt nie wie — zaczęły się zmieniać. Z wyglądu przypominali zwyczajnych ludzi, może z paroma wynaturzonymi dodatkami, typu zaokrąglone stawy niczym u lalki, kocie uszy, czy ogon… Tak jakby pozostały im niektóre atrybuty, które posiadali zanim się nie zmienili. I tak właśnie powstały Zabawki — kolejna, dosyć młoda, długowieczna rasa.
Nie można jednoznacznie zdefiniować ich zachowania. Przede wszystkim wobec dzieci, ich nie tak znowuż dawnych towarzyszy zabaw. Jedni przedstawiciele tej rasy wręcz kochają małe brzdące, niemalże jest to uczucie typowo rodzicielskie — z chęcią bawiliby się z nimi, tak jak za dawnych czasów. I robiliby tak, gdy nie uznane to było za coś podchodzącego pod pedofilię… Ale to te bardziej przyjemne Zabawki, które z utęsknieniem przesiadują na placach zabaw, czy w sklepach dla dzieciaczków i przyglądają się, czym zostali zamienieni.
Niektóre jednak Zabawki wręcz nienawidzą ludzi, dzieci — i to każdej rasy… Za to, co im zrobili, za to, że je zostawili, wyrzucili, zwyczajnie się pozbyli i zapomnieli o starych towarzyszach zabaw. Nie można się jednak dziwić takiemu podejściu do sprawy, czyż nie? Bo kto by chciał zostać pozostawionym samemu sobie, a na dodatek jeśli ten ktoś nie jest nawet w stanie się ruszyć, bo jest tylko rzeczą? Dla niektórych przedstawicieli Zabawek to, że zostali ożywieni, jest niczym błogosławieństwo — albo mogą prowadzić z pozoru normalne życie, albo zemścić się na tych, którzy o nich zapomnieli. Ale dla niektórych jest to też swoiste przekleństwo, chociażby z tego względu, że Zabawki są bezpłodne i nawet gdyby się postarały, nie mogą mieć swoich pociech, swoich małych zabaweczek. Choć to i tak lepsze niż przebywanie na złomowiskach…
Jaki jest z tego morał? Nie wyrzucaj starych zabawek, dziecinko…
    Moc rasowa:
  • Zdolność przemiany w swoją ożywioną, „pierwotną formę”, przy czym posiada się bardziej wynaturzone dodatki, pod postacią wydłużonych, wyostrzonych pazurów, jakiś macek etc. (Maksymalna wysokość — 3 metry, na 6 postów, 3 przerwy. Formę należy opisać w KP w wyglądzie zewnętrznym.)
    Umiejętność rasowa:
  • Zwiększona wytrzymałość.


LUDZIE


    Ludzie

Opis: No co tu dużo pisać? Ludzie — to ludzie. Zwykłe, słabe, cywilizowane istoty zamieszkujące Ziemię i nie mające zielonego pojęcia, że jest coś takiego jak Otchłań, nadprzyrodzone moce i tego typu rzeczy. Czy wszyscy są jednak tego tacy nieświadomi? Otóż... nie! Zdarzyło się i tak, że człowiek dowiedział się o „sami—wiemy—czym” i albo postanowił zaradzić temu wszystkiemu zostając Łowcą, albo wącha kwiatki osiem metrów pod ziemią. Naprawdę... rzadko któremu człowiekowi udało się dowiedzieć o Istotach i żyć normalnie.
    Moce rasowe:
  • Brak nadprzyrodzonych mocy.
    Umiejętności rasowe:
  • Mogą posiadać dużą wiedzę w wybranej dziedzinie (ew. być np. wyjątkowo szybcy, gdy jest się Łowcą bądź... sportowcem!).

_________________


{ . . . }

I do very bad things and I do them very well.
________________I wanna... li-li-li-lick you...

{ w i l d __w o l f  }

Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 
Rasy
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Rasy i rangi-
Skocz do:  
_______________________