IndeksIndeks  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share
 

 Ghost

Go down 
AutorWiadomość
Kreuz
Mroczny Szermierz

Kreuz

Dołączył : 04/04/2013
Liczba postów : 8
GHOST : Kapitan
Godność : Sergīus Gottfrīeda 'Kreuz' von Donowīts.
Wzrost i waga : 187 cm | 79 kg
Znaki szczególne : Tatuaże: Plecy - Czarny orzeł, tors - litera V.
Aktualny wygląd : Micael: Biała koszula z podwiniętymi rękawami, czarne spodnie włożone w wysokie oficerki. Na dłoniach skórzane, gładkie rękawiczki. Gruby rzemień na szyi.

Ghost Empty
PisanieTemat: Ghost   Ghost EmptyCzw Kwi 04, 2013 7:53 pm

Ghost 4tXGMB6  

I N F O R M A C J E

Miejsce pełne brudnych pieniędzy, lejącego się strumieniami alkoholu lub krwi, hobbystyczną wymianą naboi do giwer - to wszystko, a nawet i więcej, zagnieździło się w pewnej części Piekła. Choroba, której nie da się zdiagnozować i wyleczyć, tkwi gdzieś głęboko, rozwijając się i rozrastając. Jeśli ktoś ma wystarczająco dużo szczęścia, może uda mu się dotrzeć do bram tego rozpustnego miejsca, aczkolwiek nie przejdzie dalej niż za czerwoną kurtynę. Ozdobne wejście do domu rozpusty to jedynie mamiący oczy obraz, który chroni to, co najważniejsze - serce i mózg w podziemiach. Głośna muzyka, elegancki wystrój, srebrzyste klatki i szczupłe tancerki to niewątpliwie wizytówka Cathouse'a. Każdy, kto ma gruby portfel jest tu mile widziany, acz jeśli tego Ci mało, możesz zagłębić się dalej w tej studni rozkoszy. Zależy tylko, czy wyjdziesz z głową na karku czy... tacy.
Pod stopami szczęśliwych gości toczy się gra o coś więcej niż puszyste kajdanki czy zimne drinki. Bo właśnie pod ziemią rozwinęła się zaraza, jaką jest organizacja Ghost.
Trudno powiedzieć, w którym momencie pośród dwóch potęg, jakimi są Akatsuki i Vasselgar, powstało coś tak nierealnego jak ta organizacja widmo, aczkolwiek jej system działania pozwolił na rozwinięcie skrzydeł bez zbędnego hałasu. Nie uświadczysz tu odznaczeń, medali czy pochwał na forum publicznym. Każdy sukces opijany jest milczeniem i stemplem w aktach, a następnie zamykany w szufladzie, gdzie prawdopodobnie nikt już go nie zobaczy. Brak tu symboli grupy, brak jednego znaku, z którym można się obnosić. Wszystko znika, gdy tylko opuści się wyciszone korytarze i ponownie wpadnie się w paszczę Cathouse.


Ghost KUzUAM2  

Z A Ł O Ż E N I A

W podziemiach organizacji z pewnością ulgi zaznają wszyscy Ci, którym po piętach drepcze pech lub przeciwnik z naostrzoną siekierą. Nielegalni kontrahenci, poszukiwani mordercy, złodzieje, uciekinierowi, dezerterzy - wszyscy będą mogli ukryć się w ciepłym, miłym zakątku za odpowiednią cenę, nie obawiając się, że obudzą się z głową na szafocie. Ghost dba o takich klientów, uprzejmie przypominając im, jak wielką przysługę im wyświadcza, zbierając potem opłatę z odpowiednim procentem. Trzeba być jednak ostrożnym; nie raz ceną grała kluczową rolę. Członkowie widma nie mają za grosz sumienia, więc jeśli dojdzie wieść o wysokiej cenie za czyjąś głowę, nie omieszkają się licytować z więźniem, który ma wtedy dwa wyjścia: zapłacić lub paść ofiarą bezczelnej korupcji.
Szlaki handlowe wiodą przez korytarze Ghost'a, który wypuszcza towary na powierzchnie z odpowiednią liczbą na metce. Stalkerzy, paserzy czy dilerzy - oni są powodem bezpośredniego, czystego zysku. Niezależnie, czy są to rzeczy importowane ze świata ludzi czy też błyskotki lub dokumenty z Otchłani i Piekła. Biznes to biznes. Szeleszczące papierki, złote monety, artefakty i kamienie szlachetne zbierane w ramach opłat pozwalają na dalsze, szalone koło tego czarnego rynku. Gdyby przestał istnieć - któż inny podsycałby smak konfliktu pomiędzy innymi?
Należy pamiętać o zasadzie, gdzie dwóch się bije, tam trzeci korzysta. Ghost ma na swych usługach nie tylko handlowców, ma również wyszkolony pluton egzekucyjny. Jednostka stworzona do jednego celu - zniszczenia. Nie ma różnicy, czy wynajmuje ich osoba prywatna, organizacja przestępcza czy jakakolwiek inna, to nie należy do ich kompetencji. Widmo daje to, czego pragną 'klienci'. A że ktoś straci głowę... Cóż, tak już zbudowany jest ten świat. Jeśli jednak gra toczy się o coś innego, niż krew i mózg na ścianie, w ofercie znajdują się również szpiedzy, pieszczotliwie zwani kundlami, którzy wywęszą każdą informację, jaką sobie można zażyczyć. Wyznacznikiem jest jedynie cena.

Ghost jednak nie jest Czerwonym Krzyżem. W całej tej plątaninie biznesu i handlu, tkwi ich mały cel, jakim jest monitorowanie Alicji i jej rozwoju. Nie pragną jej mocy, wspomnień czy strażników. Pragną zachować równowagę, która pozwala egzystować innym organizacjom, a im daje zyski. Jeśli któraś ze stron przechyla na swą stronę szalę zwycięstwa, Ghost szybko naciska na druga stronę, wyrównując różnicę. Smak porażki nie wchodzi w rachubę.

Korzystanie z usług tajnej organizacji może być nieco kłopotliwe. W rzeczywistości nikt nie wie, gdzie Ghost ma swoją siedzibę ani kto jest w nią zamieszany. Wszelkie kontakty są zbierane na zewnątrz, omawianie zleceń odbywa się za pomocą posłańców. Więźniowie i gości, którzy ukrywają się w podziemiach nigdy nie są wprowadzani doń jak do domu. System zabezpieczeń pozwala organizacji na utrzymanie statusu n i e i s t n i e n i a.


Ghost Y0DpJ36

R A N G I

● Kapitan (1/1) ‒ główny dowodzący. Nie ma się co rozwlekać, po prostu zwykły skurwysyn na najwyższym stołku.
Dodatkowe: 2 umiejętności + manipulacja psychiką innych.

● Zastępca (1/1) ‒ ten, który ma cierpliwość wytrzymywać z kapitanem, będąc zarazem jego prawą ręką. W skrócie ‒ również skurwiel.
Dodatkowe: 2 umiejętności.

● Kundel (1/4) ‒ najlepsze nosy we wszystkich wymiarach. Bez mrugnięcia okiem ruszają za wyznaczonym celem i nie przestają szukać, póki nie znajdą. Wtapiają się w tło jak kameleony, nie boją się wyzwań oraz potrafią odegrać każdego. Cena jest wysoka, każda informacja wysoko płatna... A porażki nikt nie bierze pod uwagę.
Dodatkowe: doskonała gra aktorska, doskonała pamięć fotograficzna, doskonały słuch.

● Zabójca (4/6) ‒ płatni, skuteczni i przede wszystkim, nie zadają pytań. Wszyscy razem nazywani są pieszczotliwie Plutonem Egzekucyjnym. Wykonują swą robotę bez zmrużenia oka, nie obawiając się rykoszetów. Działają również w pojedynkę, wszystko zależy od misji, jaką się im zleci. Ogólnie rzecz biorąc, są to Ci, którzy nie kryją się ze swymi zdolnościami.
Dodatkowe: perfekcyjne posługiwanie się wybraną bronią, zwiększona siła, zwiększony refleks.

●Producent (1/3) ‒ gdy gusta klientów odnośnie przedmiotów są nader ekstremalne, do akcji wkraczają wyspecjalizowani w tworzeniu przedmiotów na zamówienie członkowie organizacji. Miecz stworzony z kości najgorszego oponenta klienta? Trucizna która ma zabić dopiero przy wprowadzeniu do nozdrzy zapachu piętnastoletniego wina? Piękne, niespotykane ozdoby? Wystarczy by klient określił, czego dokładnie oczekuje, a producenci zadbają o to, by jego wybujałe gusta zostały zaspokojone.
Dodatkowe: Zdolność produkcji wysokiej jakości przedmiotów na zamówienie (wybrana kategoria), zwiększona wiedza.

● Diler (0/1) ‒ czyli jeden z największych sukinsynów w organizacji. Handluje prochami, tabletkami i zielskiem, wszystkim, co wprawia innych w euforię czy depresję. Nie ma nawet krzty sumienia, liczą się dla niego tylko pieniądze. Wie, gdzie najlepiej sprzedawać i za ile, nie zapomina również o długach. To jedna z tych osób, która dostarcza czysty zysk organizacji.  
Dodatkowe: zdolność perswazji, zwiększona szybkość i zręczność.

● Paser (0/1) ‒ sprzedaje i kupuje, a czasami nawet... kradnie. Zwykły łachmyta, który nie ma wstydu i sumienia. Bezczelnie potrafi opchnąć zużyty grzebień łysemu lub stary pierścień kobiecie, której ukradł go kilka miesięcy temu. Pozbywa się towaru, który tkwi w magazynach organizacji, nie raz też skupuje to, czego inni potrzebują po dobrych cenach.
Dodatkowe: umiejętność kradzieży kieszonkowej, umiejętność otwierania zamków.

● Stalker (0/3) ‒ wyklęci przez społeczeństwo, znienawidzeni przez wielu. Stalkerzy to elita, która uwielbia naginać zasady. Często działają bez zlecenia, byleby poczuć raz jeszcze zapach zakazanych stref, niezależnie, czy chodzi o świat ludzi czy potworów. Przynoszą ze sobą liczne fanty, począwszy od alkoholi po tajne dokumenty. Potrafią wedrzeć się wszędzie, małe gryzonie.
Dodatkowe: ciche poruszanie się, zwiększona zręczność, sokoli wzrok.

● Klawisz (0/2) ‒ mówi się, że to niewdzięczna robota, acz to tylko pogłoski. W rzeczywistości klawisz nie siedzi w obskurnym, wilgotnym, kamiennym korytarzu na nędznym taborecie, uderzając drewnianą pałką o kraty więźnia. Wręcz przeciwnie - ma on tu pełne wygody o jakich można zamarzyć. W zamian trzyma oko na ofiarach i przesyłkach Ghost, czasami doprowadzając ich do porządku. A czasami powstrzymując przed wyjątkowo głupim pomysłem, jakim jest ucieczka.
Dodatkowe: umiejętność walki wręcz, zwiększona wytrzymałość.

● Sekretarz (0/1) ‒ w odróżnieniu od pracy w wysokim biurowcu, tutaj nikt nim nie miota jak szmatą do podłogi. Między innymi dlatego, że tylko on posiada tak pojemny umysł, by przyswajać wszystkie informacje. Odznacza się ogromną cierpliwością w sortowaniu dokumentów, przydziela cele Plutonowi Egzekucyjnemu czy Kundlom. Doskonale zna wewnętrzny system organizacji, często dostaje bezpośrednie rozkazy od Kapitana.
Dodatkowe: zwiększona wiedza.

● Medyk (2/2) ‒ lekarskie zaopatrzenie organizacji. Wyspecjalizowany w cerowaniu dziur po kulach, szyciu ran ciętych czy leczeniu zwykłego kataru, który doprowadza do szału i zdradza pozycję w ciemności. Pomimo niskich umiejętności bitewnych, niezastąpiony członek, bez którego nawet wojsko nie dałoby rady przetrwać długo.
Dodatkowe: umiejętność pierwszej pomocy.

● Zwykły członek/Szarak (0/-) ‒ prosty, szary i nie mający wyspecjalizowanej funkcji. Mimo wszystko, każda jednostka się liczy, o czym przekonało się wielu przywódców wcześniej.
Dodatkowe: zwiększona wytrzymałość.


Ghost 9sgaQW9

C Z Ł O N K O W I E

Kapitan ‒ Kreuz.
Zastępca ‒ Takanori.
Medyk ‒ Mio.
Medyk ‒ Sunshine.
Kundel ‒ Micael.
Zabójca ‒ Leila.
Zabójca ‒ Maledizione.
Zabójca ‒ Beliar.
Zabójca ‒ Storm.
Producent ‒ Faust.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 
Ghost
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Organizacje-
Skocz do:  
_______________________